טקסטיל לחדר שינה

קניית מצעים לחדר השינה, מה יותר פשוט מזה? צריך רק לדעת את המידות, לחפש משהו שמושך את העין ולצעוד לקופה, אלא שהתשובה היא ממש לא. טקסטיל לחדר שינה הוא אחד מפריטי העיצוב החשובים ביותר בכל חדר שינה בעיקר לאור שטח הפנים הגדול של פריטי הטקסטיל, ולכן השפעתם של מוצרי טקסטיל על העיצוב, על האווירה ועל ההרגשה בחדר השינה יכולה להיות דרמטית יותר מהריהוט עצמו. לפעמים אנחנו מבינים את זה רק אחרי קניית מצעים אחת טובה שמגיעה הרבה אחרי שנים של בחירות בינוניות.

מה זה בדיוק טקסטיל לחדרי שינה?

ובכן, בקטגוריה של טקסטיל לחדרי שינה אפשר לכלול שורה של אלמנטים ובראשם מצעים, ציפות לשמיכות, ציפיות לכריות, כיסויי מיטה, אבל גם לונגים לקירות, וילונות, קילות נגד יתושים, מפות לקונסולות ושידות ואפילו שטיחים. יחד עם זאת, אחד מפריטי הטקסטיל השכיחים ביותר והמשמעותיים ביותר בכל חדר שינה הם המצעים העוטפים את המיטה ומשרתים אותנו בשינה. לפריטים אלה יש השפעה דרמטית על האווירה בחדר ועל רוח העיצוב שבו. כך למשל, מצעים בהירים עם אלמנטים גרפיים רבועים ומיושרים יכולים להתאים מאוד לסגנון מודרני אבל לא ממש מוסיפים לתחושת החום והאינטימיות בחדר, כמו שהיו יכולים להוסיף מצעים בגוון אדמה אחיד. מצעים שחורים למשל, משדרים יוקרה ולייף סטייל ומצעים לבנים חלקים או פרחוניים, משדרים ניקיון וחיוניות. בדיעבד, כולנו יודעים את זה, אבל משום מה זה לא מה שעולה בראשונה מראש, כשאנחנו עומדים לפני בחירת מוצרי טקסטיל לחדר שינה.

טקסטיל לחדר שינה

בחירת מצעים לפי מצב רוח? לא מומלץ

אחת הטעויות המשמעותיות שמרביתנו עושים, ולא רק בתחום של פתרונות טקסטיל לחדרי שינה, היא הטעות של רכישה על פי מצב רוח. אנחנו מגיעים למדף ופתאום משהו צד את עינינו. הוא נראה נפלא על המדף ומתאים בדיוק להלך הרוח שאנו חווים באותו הרגע, אבל ייתכן מאוד ואפילו סביר מבחינה סטטיסטית, שזה לא הפריט שייצר עבורנו את האווירה שהיינו רוצים לחוות בחדר השינה. כשאתם פונים למשימה של רכישת פתרונות טקסטיל לחדר שינה, חשוב מאוד שתחשבו על חדר השינה שלכם ועל התחושות שאתם רוצים לחוות בו כשאתם עוברים בסף הדלת שלו. בנוסף לכך, זה יעזור מאוד אם תיקחו בחשבון עקרונות עיצוב מינימליים כמו התאמת צבעים, התאמה לתאורה, ניגודיות והשלמה, מרקמים, דוגמאות עיצוב וכן הלאה.

בכל מקרה, את כל פתרונות הטקסטיל לחדר השינה שלכם תוכלו למצוא אצל פדר, החנות שמלבישה את הבית שלכם עם מגוון עצום של פריטים, עיצובים וסגנונות למגוון עצום של חוויות ותחושות. בחנות הטקסטיל של פדר תוכלו למצוא את כל הפתרונות הקיימים בתחום של טקסטיל לחדרי שינה ובכלל זה מצעים, וילונות, מפות, אקססוריז וכמובן פתרונות טקסטיל לבית כולו. את כולם תוכלו למצוא כבר עכשיו באתר החנות וכן תוכלו ליצור עמנו קשר בטלפון 03-5703262 בכל שאלה ועניין.