מפות שולחן לפי מידה

מפת שולחן לפי מטר

אם אתם רוצים פשוט מאוד לשנות טיפה את האווירה בסלון, אתם לא צריכים להחליף את הסלון כולו ולא צריכים לשנות את התצורה שלו. אפשר פשוט מאוד לפרוש מפה חדשה על השולחן, להחליף את המפה בשולחן האוכל, להניח מפיות צבעוניות על משענות הספות, או להוסיף מפת תחרה מעוצבת לקונסולת הכניסה לבית. שימוש במפות שולחן ובמוצרי טקסטיל בכלל, הוא אחד מפתרונות העיצוב הקלים ביותר ליישום ובעלי האימפקט העיצובי המשמעותי ביותר שתוכלו להשיג ביחס לעלות, לקלות ולמהירות היישום, ביחס לכל פריט ריהוט אחר. אם אתם רוצים להפוך את השימוש הזה לפתרון עיצובי אמיתי שעומד לרשותכם בכל עת, מפות שולחן לפי מטר זה הדבר הבא שאתם רוצים למצוא.

לפי מידה או לפי מטר? מה מתאים לכם יותר?

ובכן, ככלל, נהוג להתייחס לאופציה של מפת שולחן לפי מטר כאופציה פונקציונלית יותר ומעוצבת פחות לעומת מפת שולחן לפי מידה ועל אף שיש באבחנה זו קצת מן האמת, הפערים הם ממש לא מוחלטים או משמעותיים בפועל. מפות שולחן לפי מטר הן בדרך כלל מפות עשויות פלסטיק או ניילון, שאותן ניתן לחתוך לפי מטר מבלי לפגוע באסתטיקה הכוללת. מפות אלה אינן מתאימות במיוחד למפות בד, שחיתוך שלהן לפי מטר ישאיר תמיד קצוות לא אסתטיים ויוביל לפרימתן. יחד עם זאת, עם טכנולוגיות החומרים המודרניות, תוכלו למצוא מגוון עצום של מפות שולחן לפי מטר, שאותן ניתן להניח גם בסביבות יוקרתיות במיוחד וליהנות מאימפקט עיצובי משמעותי לא פחות מאשר מפה לשולחן עשויה בד. בסופו של דבר, הבחירה היא במפה שאתם מרגישים איתה הכי טוב מבחינת גוון, דוגמא גרפית, מרקם ואפילו תחושת מגע – אלו הם הפרמטרים החשובים בבחירה ולפי מטר או לפי מידה הם רק נתון טכני שולי.

מפות שולחן לפי מידה

היכן נכון לקנות את המפות הללו?

לא משנה אם אתם מחפשים מפת שולחן לפי מטר או מפת שולחן לפי מידה, את המפות שלכם אתם לא רוצים לקנות בחנות מוצרי הבניין השכונתית. מדוע? מכיוון שבחנויות אלה תוכלו למצוא את הדגמים הפונקציונליים ביותר שאין בהם רוח עיצובית כלשהי ולא באמת יוכלו להעניק לכם את האימפקט העיצובי הנדרש לכם. לעומת חנויות אלה, בחנויות המתמחות במוצרי טקסטיל לבית, תוכלו למצוא גם מפות שולחן לפי מידה וגם מפות שולחן לפי מטר, בעיצובים שיכולים להתאים לכל סגנון עיצוב ביתי – מודרני, כפרי, וינטג', יוקרתי, עתידני, אולד סקול, מסורתי ועוד ועם דגמים שלא תוכלו למצוא באף חנות גנרית לבית. מפה לשולחן יכולה לשנות את האווירה כולה, אבל היא יכולה לעשות את זה לטוב וגם לרע. אם אתם רוצים לוודא שהמפות שלכם משרתות אתכם ולא פוגעות באיכות החיים שלכם, פשוט מאוד השיגו אותן בחנויות הטקסטיל המתאימות.

פדר היא חנות המציעה מגוון רחב של מוצרי טקסטיל לכל חדרי הבית ולכל השימושים הביתיים. בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של מפות מעוצבות לכל חלקי הבית ובכל סגנון עיצוב, לפי מידה או לפי מטר, עם אפשרות מתמחה ייחודית להתאמת רוב הדגמים שלנו לכל מידה, על פי צרכי הלקוח. את כל המפות של פדר תוכלו לבחון כבר עכשיו באתר החנות וכן תוכלו ליצור עמנו קשר בטלפון 03-5703262.