מצעים למיטת ילד

מצעים לילדים

קולקציית מצעי הילדים של "Feder" מאופיינת בעיצובים המתאימים לחדרי ילדים, באיכות ייצור גבוהה וב-רכות מפנקת. כל הפריטים זמינים עבורכם להזמנה ישירה, במחרים אטרקטיביים ומשלוח מהיר עד לפתח הבית.

מצעים למיטת הילדים

החברה שלנו פועלת בתחום הטקסטיל כבר למעלה מ-40 שנה, במרוצת השנים פיתחנו קווים מנחים על פיהם אנו בוחרים את המצעים אותם אנו משווקים:

  • איכות ייצור – איכות הייצור היא שילוב של מספר גורמים אשר בסוף התהליך מביאים למוצר מובחר ואיכותי. בין היתר אנו מקפידים על שימוש בבדים הטובים ביותר, בשיטות ייצור מתקדמות ובידע וניסיון אשר מבטיחים מוצר טוב באופן עקבי.
  • עיצוב עדכני – אם המיטה היא גולת הכותרת של חדר השינה, אזי כי המצעים הם הכתר שלראשה. לכן, אנו מקפידים להביא לכם מצעים בעיצובים אטרקטיביים, מרגשים ונעימים למראה.
  • מחיר – לצד ההקפדה על מוצר איכותי, אנו מקפידים לשמור גם על רמת מחירים נגישה ומשתלמת.

קנייה מקוונת

במשך שנים ארוכות שימשה החנות שלנו כחנות בוטיק של מותגי הטקסטיל המובילים, אך בשנים האחרונות השקנו גם חנות מקוונת דרכה ניתן לבצע הזמנות מכל חלקי  הארץ. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות קלה לתפעול, מנגנון תשלום מאובטח ומדיניות החזרות ברורה. בנוסף תיהנו מכל המוצרים האיכותיים שלנו, במחירים אטרקטיביים ובמשלוח מהיר עד לפתח ביתכם. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור קשר עם נציגנו ואנו נסייע לכם בפתרון כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה.